TRAVELIN’ THE WORLD LIKE A TORRENT MAN

No niiiiin, hiukan lisää Instagram-sekoiluja Budapestistä olisi luvassa nyt(puhun Yodaa). Olin ilmeisesti järkiintynyt parin ensimmäisen päivän jälkeen ja säälin seuraajiani sen verran, että latailin suhteellisen maltillisen määrän lomahehkutuksiani.

PÄIVÄ 3

instagram48instagram49instagram50instagram51

Kolmantena päivänä me päätettiin lähteä kunnon turistikierrokselle. Napattiin Starbucksista kevyet aamupalat eli kermavaahdolla kuorrutetut Frappuccinot ja mennä viiletettiin metrolla Budan puolelle. Katseltiin parlamenttitaloa, matkustettiin ratikalla ja semmotteella….hissitsydeemillä Budavuorelle katselemaan makeita maisemia. Kulttuurisivistyksen jälkeen napattiin matkaan täytetyt croissantit ja lähdettiin takaisin Pestin puolle päikkäreille. Ilta meni hirveän yllättävällä kaavalla, eli syömään(jumalattoman hyvää falafelpitaa ja mantelipiirakkaa, nomnom) ja sen jälkeen kaljottelemaan. Tavattiin Szimplassa kuusi hulvatonta saksalaista, joiden kanssa jatkettiin iltaa pikkutunneille asti. Siitä varmaan antaa pientä viitettä tuo viimeinen kuva, jossa meitsi seisoo hotellin nurkilla sormet pystyssä. Ilmeisesti yritin laskea juomiani shotteja….

PÄIVÄ 4

instagram52

Päivä neljä otettiin ihan mielettömän rennosti. Nukuttiin pitkään, käytiin Burger Kingissä niin kuin jokaisen turistin lomalla kuuluu, shoppailtiin ja kierreltiin rauhassa kaupungilla. Tehtiin pitkä kävely Tonavan rannassa ja ihailtiin valoissa kylpevää Budaa. Nautittiin lomasta ja elämästä.

Vielä olisi muutama säälittävä kollaasi jäljellä, mutta nyt taitaa olla taas aika kömpiä peiton alle. Vietin tämän päiväisen vapaapäivän niin intensiivisesti vaatehuonetta siivoten ja sohvalla makoillen, että olen jopa kevyesti innoissani huomisesta vapaapäivästä. Unia murut!